بهبود سئو سایت با استفاده از رسانه های اجتماعی

صرف نظر از اینکه چقدر رسانه های اجتماعی در کسب و کار شما اهمیت دارند، مسلما میتوانند در رتبه بندی وبسایت شما در نتایج جستجو تاثیرگذار باشند.

جذب محتوای بصری ضروری است، بخصوص بعد از اینکه اینستاگرام انتشار اخبار را به ترتیب وقوع زمانی کنار گذاشت. شرکتها و اینفلوئنسرها برای تست اینکه چه چیزی در فیدهای کاربران بارها نمایش داده میشود، رقابت دارند.

 

در اینجا ۷ نکته به منظور کمک به شما برای هدایت بهتر رقابت فزاینده بین رسانه های اجتماعی و دورنمای SEO در این سالها آورده ایم.

 

۱٫ در کپشن های خود سرمایه گذاری کنید.

حساسیت بر روی نوشتن کپشن ها و استفاده مناسب از آن، مصداق بارز کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO است. اینکه شما برند لباسهای لوکس هستید، یک فروشگاه اتومبیل یا دفتر کار یک پزشک، آگاهی از تکنیکهای بازاریابی در کسب و کارتان ضروریست. کسب و کارها نیاز دارند که برای نوشتن کپشن همان اندازه که یک کمدین برای نوشتن متن خود زمان میگذارد، تلاش کنید.

 

اگر میتوانید مخاطب را با یک داستان کوتاه جالب به سمت خود جذب کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که سایر پستها شما را هم چک کنند. به این بهانه که زمان کافی ندارید و یا اینکه موظف هستید که طبق برنامه ریزی زمانی خاصی مطالب را منتشر کنید، در نوشتن کپشن کوتاهی نکنید.

 

همانطور که کپشن مینویسید، باید اهمیت سئو را هم در نظر داشته باشید. اطمینان داشته باشید که کپشن شما روی کلمات کلیدی تمرکز داشته باشند. همچنین در صورت لزوم از کلمات کلیدی در قالب هشتگ هم استفاده کنید. به یاد بیاورید، بسته به اینکه از چه پلتفرمی استفاده میکنید، مخاطبان مختلف رسانه های اجتماعی نسبت به محتوای شما واکنشهای متفاوتی دارند. با استفاده از فرمت مناسب و سفارشی کردن کپشن خود برای مخاطبان مناسب از طریق بررسی مشارکت مخاطبان در فیسبوک، توییتر یا تجزیه و تحلیل اینستاگرام جایگاه خود در رسانه های اجتماعی را تثبیت کنید.

 

سئو و شبکه های اجتماعی, سئو سایت

بالا بردن سئو سایت

 

۲٫ در مورد عملکرد رسانه های اجتماعی برند خود صادق باشید.

دیگر کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO ، انتخاب و سرمایه گذاری بر روی شبکه اجتماعی مناسب با رویکرد کسب و کار شماست. به عبارت دیگر سعی کنید در طولانی مدت به عملکرد رسانه های اجتماعی خود توجه کنید و درباره وضعیت فعلی کسب و کارتان با خود و تیم خود رو راست باشید. نیازی نیست که در همه پلتفرمهای شبکه های اجتماعی شاخص باشید.

 

اولویت شما باید تضمین پلتفرمی باشد که در آن فعالیت دارید و برای کسب و کارتان در آن سرمایه گذاری کرده اید. با تجزیه و تحلیل هر بخش (از سال گذشته، ماه گذشته، یا چند روز پیش) میتوانید از اثربخشی هر پلتفرم برای بهبود کسب و کارتان آگاهی پیدا کنید.

 

اگر بتوانید که لایکها و به دنبال آن فالو کردن های بیهوده و غیر مفید را فراموش کنید و پلتفرمی را که بطور واقعی به کسب و کارتان خدمت میکند را پیدا کنید، در طولانی مدت این تصمیم درست به شما کمکهای زیادی خواهد کرد.

بازده سرمایه گذاری هایتان را تحلیل کنید و آنچه را که برای سال آینده انتظار دارید را مشخص کنید. این کار به شما کمک میکند که زمان خود را با فعالیت در ۶ اکانت مختلف تلف نکنید.

 

۳٫ مطمئن باشید که بیشتر یا کمتر از اندازه پست ارسال نکنید.

تعداد و زمان اشتراک گذاری پستها در شبکه های اجتماعی بر اساس ماهیت هریک از آنها میتواند بارزترین کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO قلمداد شود. معمولا وقتی کسی بیش از اندازه پست به اشتراک میگذارد، اشکال کار آن سریع آشکار خواهد شد. به هر حال اگر میانه رو باشید، به این معناست که در حال تولید محتوای استاندارد هستید و مردم را به دردسر نمی اندازید.

 

تمرکز بر روی کیفیت به جای کمیت، تاثیر غیر قابل باوری بر کسب و کارتان خواهد داشت. تاثیر این عملکرد ممکن است خیلی بصورت شهودی مشاهده نشود ولی اغلب افرادی که پستهای کمتر ولی معتبرتری را به اشتراک میگذارند، مشارکت بالاتری با مخاطب برقرار میکنند.

 

کاهش تعداد پستها باعث میشود که افراد بیشتری را به سمت محتوایی که با دقت بیشتری آنرا آماده کرده اید، بکشاند. پیش بینی کردن برای یک پست (بخصوص آنهایی که جالب و برانگیزنده هستند) مزایای زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.