مزایای وبسایت فروشگاهی

مزایای وبسایت فروشگاهی

امروزه شرکتها با ایجاد یک وبسایت فروشگاهی، محصولات و خدمات خود را در معرض فروش یا ارائه  قرار میدهند که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان، قابل رویت باشد. مزایای وبسایت فروشگاهی به نسبت دیگر سایت ها بقدری است که اکثر صاحبان کسب و کار به داشتن چنین وبسایتی تمایل دارند.

مزایای وبسایت فروشگاهی

  1. یک وبسایت فروشگاهی بازدیدکنندگان بسیاری را از جمله موسسات، ادارات و شرکتها، دانشجویان، متخصصان و اقشار مختلف جامعه از سرتاسر جهان برای شما به ارمغان می آورد.
  2. یک وبسایت فروشگاهی وسعت نامحدودی دارد که برخلاف فروشگاه های سنتی با مشکلاتی چون کمبود فضای کافی برای نگهداری محصولات مختلف با چیدمان خاص و … مواجه نیست.

دیگر ویژگی ها و مزایای وبسایت فروشگاهی

۳. یک وبسایت فروشگاهی محدودیت زمانی ندارد. مدیران فروشگاه های سنتی در ساعاتی از شبانه روز و در روزهایی خاص مجبور به تعطیلی فروشگاه خواهند شد. اما فروشگاه اینترنتی چنین محدودیتی را ندارند و در تمام روزهای هفتگی و ساعات شبانه روز در دسترس کاربران خواهد بود.

۴. کاربران این وبسایت ها  با خرید خود از مزایایی مانند صرفه جویی در زمان، مقایسه سریع محصولات مختلف، تحویل کالای خریداری شده در مکان تعیین شده، بیمه بودن کالا تا زمان رسیدن به مقصد، امکان یافتن کالاها با قیمت پایین تر از فروشگاه های سنتی را نیز تجربه میکنند.

تفاوت مزایای وبسایت فروشگاهی با سایتهای مختلف

مدیران شرکتهایی که قصد ایجاد وبسایت اینترنتی دارند، پس از جستجو در گوگل با سایتهایی مواجه میشوند که خدماتی سریع و ارزان در خصوص ساخت سایت ارائه میدهند. خدمات این سایتها در نگاه اول بسیار جذاب به نظر می رسد اما حالت وبلاگی سایت مشکل بزرگ این سایتها است.

به عبارت دیگر دامنه خریداری شده به صورت ساب دامین دراختیار کاربر قرار میگیرد، یعنی کاربر هرگز یک سایت اختصاصی با دامین جدا نخواهد داشت و همیشه وابسته به شرکت سایت سازی است و اگر سایت اصلی به هر دلیلی فیلتر و یا تعطیل شود فروشگاه اینترنتی شما نیز از بین میرود.

شرکتهایی که طراحی سایت فروشگاهی را انجام میدهند سایت طراحی شده را با دامین اختصاصی به کاربر ارائه میدهند.

آریاهاست با ارائه خدمات طراحی سایت و پشتیبانی شما را برای رسیدن به اهداف بزرگی مانند ایجاد درآمد زیاد با مدیریت یک فروشگاه اینترنتی یاری میرساند، کارشناسان مشاوره و فروش ما منتظرارتباط با شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.